Blog»Novinky » Zákazníci Mobil.cz se nemusí bá [...]

Zákazníci Mobil.cz se nemusí bát o své telefonní číslo

TZ - Majitelé SIM karet Mobil.cz se již nemusí obávat o své telefonní číslo ani v případě, kdy přijdou o svůj mobilní telefon. Je jedno, jestli přístroj ztratí, je jim odcizen nebo dojde k fyzickému zničení karty.

Mobil.cz nabízí svým zákazníkům výměnu SIM za novou se stejným číslem. Navíc automaticky umožňuje i převedení zbývajícího kreditu z původního telefonního čísla na novou SIM kartu.. „Uvědomujeme si, že i majitelům předplacených karet na jejich čísle záleží. Proto jim chceme poskytnout jistotu, že o svoje telefonní číslo nepřijdou, ani když třeba ztratí telefon“ říká Jan Lodl, manažer Mobil.cz.

Pokud zákazník přijde o svou původní kartu, postup je velmi jednoduchý. Stačí si pořídit novou SIM kartu Mobil.cz na libovolném prodejním místě a následně kontaktovat placenou infolinku na telefonním čísle 3333. Pro autorizaci požadavku na převedení původního telefonního čísla na novou SIM kartu je třeba operátorovi sdělit původní telefonní číslo a identifikovat se pomocí kódu PUK 2. Kredit, jenž zůstal na ztracené či zničené kartě, bude přičten ke kreditu na nové SIM. Za samotnou výměnu karty tak zákazník nic neplatí.