Blog»Novinky » Telestica spustila své služby vir [...]

Telestica spustila své služby virtuálního operátora

Tento nový operátor funguje v síti T-Mobile přes platformu GTS. Odstartoval včera, tedy 18. září. Čím chce především zaujmout? Podle slov ředitele Davida Pichrta jsou to, mimo celkové nabídky, především individuální přístup ke každému jednotlivci a také to, že za každého přivedeného zákazníka vám odpustí tři měsíce paušálu.

Mobilní operátor Telestica nabízí tři tarify: nejlevnější s názvem TARIF 100 stojí 100 Kč a obsahuje 50 volných minut, dále pak TARIF 200 za 200 Kč se 150 volnými minutami a posledním je TARIF 300 za 300 Kč s 250 volnými minutami. Ve všech případech je cena hovorného za minutu a SMS do vlastní sítě za 0,50 Kč, do cizí 1,50 Kč taktéž za minutu volání i SMS při tarifikaci 60+60. Nevyčerpané volné minuty se přenášejí do dalšího zúčtovacího období. K dispozici jsou i datové balíčky, které slouží jako doplněk k tarifům, neboť si je nelze objednat bez nich, tedy pouze jako primární datovou SIM kartu. Ony datové balíčky jsou tedy také tři: MALÝ 100 MB/100 Kč, STŘEDNÍ 200 MB/150 Kč a VELKÝ 300 MB/200 Kč. Po překročení FUPu lze internet využívat i nadále, pouze se sníží rychlost na 64 kb/s.

Pokud budete chtít k operátorovi přenést své stávající číslo, zaplatíte za tzv. portaci 300 Kč, další poplatek za zahájení služeb je 100 Kč a poplatek za doručení balíčku se SIM kartou vyjde na 200 Kč. Operátor však nabízí možnost rozdělit poplatky do paušálních plateb a úvodních pár set korun tak můžete splácet po několik měsíců. V budoucnu má tento virtuál v plánu nabídnout svým zákazníkům dotované telefony, dočkat bychom se jich měli do konce tohoto roku.

Jak jsme se již zmínili, za každého člověka, kterého do sítě Telestica převedete, dostanete 3 měsíce paušálního zvýhodnění zdarma, čili neplatíte základní cenu vámi vybraného balíčku (100, 200, 300 Kč). Tento počet se sčítá. Pokud tedy přivedete dva lidi, máte 6 měsíců zdarma, 3 lidi a máte 9 měsíců zdarma a tak dále. A co se skrývá podle operátora pod individuálním přístupem? Především to, že při řešení problémů, či dotazování se informací na infolince se vám bude věnovat přímý zaměstnanec Telestiky, který bude mimo to ve firmě vykonávat i další činnosti. Nestane se tedy, že se dovoláte pracovníkovi externího call-centra, či robotické samoobsluze.