Blog»Novinky » ČEZ vstupuje na mobilní trh

ČEZ vstupuje na mobilní trh

Energetická skupina ČEZ, která je hlavním výrobcem a dodavatelem elektřiny a plynu do českých domácností, spustila dnes, 15. října 2013, svého virtuálního operátora Mobil od ČEZ. Na spolupráci se dohodla s mobilním operátorem Telefónica O2.

Hlavní motto Mobilu od ČEZ je "nejprůhlednější volání". To znamená, že vás nečekají žádné závazky či různé poplatky za vedení. Nabídka je přehledná, naleznete v ní pouze jeden základní tarif, který lze však samozřejmě rozšířit pomocí balíčků. Tarif se jmenuje "Platím, jak volám" a jak již bylo řečeno, neplatí se za něj žádný měsíční paušál. Voláte za 2,20 Kč/min. v síti i mimo ní. SMS stojí korunu a 20 haléřů. Tarifikace je 60+1, ovšem v balíčcích je příjemných 1+1.

Balíček "Volám občas" za 200 Kč nabídne 100 minut volání do všech sítí, s tím, že volání v síti ČEZ je zdarma. Ostatní, SMS a volání mimo sít stojí opět 2,20 Kč/min. A balíček "Volám rád" za 340 Kč měsíčně obsahuje 200 minut volání za stejných podmínek jako je u "Volám občas".

Ti, kteří již mají elektřinu nebo plyn od ČEZ, si mohou v rámci sítě psát SMS zdarma. Tuto výhodu mohou nabídnout i třem dalším účastníkům Mobilu od ČEZ, kteří nemusí být dokonce odběrateli těchto služeb.

Datové balíčky jsou tři:
"Dnes online" - 50 MB na den za 20 Kč
"Často online" - 300 MB na měsíc za 200 Kč
"Žiju online" - 1 GB na měsíc za 300 Kč

Pokud se k Mobilu od ČEZ rozhodnete přejít, můžete si zvolit z deseti náhodně vygenerovaných čísel nebo převést své stávající číslo. Převod je na rozdíl od některých virtuálních operátorů zdarma. SIM karta (ve všech různých velikostech) vám také bezplatně přijde až do schránky. Pokud byste se rozhodli od operátora odejít, jediné s čím musíte počítat, je měsíční výpovědní lhůta.

Pro hlídání výdajů za volání a data je zřízena služba Infolimit, ta vás formou SMS upozorní na vyčerpání nastaveného limitu. Sami se můžete zdarma obsloužit v samoobsluze, na zákaznické lince, na zákaznických centrech nebo přes internet.

Operátor se netají tím, že nabídka je především určena pro zákazníky, kteří již služby skupiny ČEZ využívají. Ve vyúčtování a v materiálech, které domácnosti dostávají (cca 2,5 mil. domácností), naleznou informace o možnostech této nabídky volání. Reklamní kampaně, které by propagovaly operátora, tak běžně neuvidíme a neuslyšíme. ČEZ i na pořádané tiskové konferenci potvrdil, že se jedná hlavně o doplňkovou službu a tou také zůstane.

Ambice nemají malé, ale co do velikosti společnosti se není čemu divit. Do tří let by rádi získali stovky tisíc zákazníků. Jen pro představu, u ČTÚ mají přidělených půl milionu telefonních čísel.