Blog»O virtuálních operátorech » Jak podat výpověď stávajícímu [...]

Jak podat výpověď stávajícímu operátorovi?

Pokud máte předplacenou kartu, je přechod snadnější, nemusíte podávat písemnou výpověď. Stačí si u svého současného operátora zažádat o ČVOP a následně přejít s tímto číslem k novému poskytovateli. Viz Přenesení čísla

V případě, že máte se svým současným operátorem podepsanou smlouvu na dobu neurčitou, podejte řádnou písemnou výpověď. Výpověďní lhůta v takovémto případě trvá 30 dní ode dne doručení. Po skončení lhůty získáte ČVOP a můžete přejít k jinému poskytovateli.

V případě smlouvy uzavřené na dobu určitou doporučujeme přejít k jinému operátorovi až po jejím uplynutí. To pro vás znamená dát svému současnému poskytovateli předem vědět, že si nepřejete smlouvu prodloužit. Pro případ, že se rozhodnete smlouvu ukončit ještě před jejím vypršením, je nutné počítat s případnými sankcemi ze strany operátora. Poskytovatel po Vás může požadovat až pětinu zbývajícího paušálu, případně měsíčního plnění. Toto vyplývá z § 63 odst. 1 písmeno p) zákona o elektronických komunikacích.