Mobilní virtuální operátor Connectica

Název operátora: Connectica
Stav: funguje od 1. srpna 2013
Využívá síť: T-mobile a Vodafone

.



Nabídka v technickém zázemí Vodafone

Tarif Q60 Q100 Q150 RODINA RODINA+ FIRMA
Volné minuty 60 100 150 300 420 1200
Volné SMS 0 50 50 60 120 400
Volání ve vlastní síti 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč Sdílená nabídka pro 3 SIM Sdílená nabídka pro 3 SIM Sdílená nabídka pro 5 SIM
Volání do cizích sítí 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč
SMS 1,39 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč
Měsíční paušál 100 Kč 160 Kč 220 Kč 500 Kč 650 Kč 1.500 Kč

Doplňkové balíčky:                                                                       Datové balíčky:

100 SMS do vlastní sítě 60 Kč/měs.                                               25MB za 20 Kč/den

100 volných minut do vlastní sítě 55 Kč/měs.                                 150MB za 70 Kč/měs.

200 volných minut do vlastní sítě 100 Kč/měs.                               300MB za 130 Kč/měs.

100 SMS do ostatních sítí 100 Kč/měs.                                          600MB za 230 Kč/měs.

100 volných minut do ostatních sítí 100 Kč/měs.                            1200MB za 350 Kč/měs.

200 volných minut do ostatních sítí 160 Kč/měs.

Nabídka v technickém zázemí T-Mobile

Tarif 35 50 100 150 250 500
Volné jednotky 0 10 50 100 200 400
Volání ve vlastní síti 2 Kč 0,49 Kč 0,49 Kč 0,49 Kč 0,49 Kč 0,49 Kč
Volání do ostatních sítí 2 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč 1,69 Kč
SMS 1,50 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč 1,39 Kč
Měsíční paušál 35 Kč 50 Kč 100 Kč 150 Kč 250 Kč 500 Kč

Datové balíčky:

150MB za 80 Kč/měs.

300MB za 135 Kč/měs.

500MB za 210 Kč/měs.

1GB za 295 Kč/měs.

1,5GB za 390 Kč/měs.

3GB za 550 Kč/měs.

Nabídka neomezeného volání:

MAXI TM1 TM2
3000 volných minut Volání neomezeně Volání neomezeně
200 volných SMS SMS neomezeně SMS neomezeně
Síť Vodafone Síť T-Mobile Síť T-Mobile
Bez úvazku Úvazek na 2 roky Úvazek na 2 roky
Bez podmínek Podmínka vzít na IČO 2 SIM Podmínka vzít na IČO 2 SIM
Bez dat Bez dat 1,5 GB
500 Kč/měs. 550 Kč 600 Kč

  • Mám T-Mobile kreditový způsob. Je první dne v měsíci a nejde mi volat. Proč se tak děje?

    Zákazník má kreditový způsob u T-Mobile a dne 01.X se vždy odečte kredit za hlasové i datové služby na celý měsíc dopředu. Pokud je součet hlasových i datových služeb nižší než je kredit k poslednímu dni v měsíci, pak nedojde k odečtení kreditu za služby a systém uvede SIM do jednostranné blokace. V systému v klientské sekci se hlásí kladné číslo zůstatku kreditu, protože se kredit neodečetl

    Mám problém se SIM kartou. Nefunguje mi SIM v telefonu.

    Pravděpodobně odešla SIM karta vlivem přepětí nebo jiné chyby. Pokud užité telefony nemají českou homologaci, nemáme jak pomoci. Stejně tak je potřeba se ujistit, zdali SIM nevypadává v určitých místech pravidelně. Proto je vhodné  rovnou vyplnit protokol technické poruchy a vypsat všechny podrobnosti.

    Pokud bude vyloučeno, že závada není lokálního charakteru v nějakém místě, kde například probíhá oprava BTS, pak je doporučeno zaslat novou SIM a provést záměnu SIM za novou SIM a to tak, že Vám bude zaslána nová SIM na kteoru budou po potvrzení doručení převedena data z Vaší staré SIM na novou.

    Jakou SIM používáte?

    Nabízíme SIM karty o velikosti STANDARD. Staré dobré velikosti SIM jaké znáte.

    Pro potřeby máme také velikosti MicroSIM i NanoSIM.

    V Síti Vodafone nabízíme SIM o velikosti STANDARD s možností vyloupnout si MicroSIM velikost.

    V Síti T -Mobile nabízíme SIM o velikosti STANDARD s možností vyloupnout si MicroSIM velikost a také i NanoSIM

    Chci odejít od Connectica, co mám pro to udělat?

    Pokud chcete z naší sítě odejít, je postup pro odchod následující:

    1. Sepište na papír žádost o odchod ze sítě Connectica.

    2. Veškeré podstatné body jsou do podrobna rozepsány ve VOP v části 5.8 a to doslovně:

    Výpověď smlouvy nebo jednotlivé služby musí být podána oprávněnou osobou a musí obsahovat takové údaje, aby z ní bylo zřejmé, kdo výpověď podává a čeho se výpověď týká. Výpověď musí být zaslána poštou. Údaji pro výpověď služby jsou zejména:

    Obchodní firma nebo jméno a příjmení

    Sídlo nebo trvalé bydliště (pobyt)

    IČ/Rodné číslo

    Datum narození účastníka

    Číslo ukončované smlouvy popř. telefonní číslo

    Co je to vratná jistina?

    Jistina se vkládá pouze u postpaid tarifů (Ty, kde je vystavována faktura zpětně za minulý měsíc)

    Vratná jistina udává maximální výši útraty na Vašem tel. čísle.

    Pokud je tato částka překročena, dojde k jednostranné blokaci čísla (z tel. čísla není možno volat ven, ale na tel. číslo se lze dovolat) a současně v případě zavolání jinam dojde k přesměrování na zákaznickou linku

    Tato pojistka ja nastavena, aby chránila naše zákazníky, když je jim například odcizen telefon nebo při mylnému zasednutí telefonu a následnému vytočení tel. čísla. My předpokládáme, že zákazník ví, jaká je jeho maximální útrata a chce své výdaje držet pod kontrolou.

    Při překročení  útraty Vám přijde informace formou SMS.

    Jak získám ČVOP, když chci přejít k Vám?

    Podrobný návod, jak přejít k jinému poskytovateli naleznete zde.

    Máte neomezené tarify?

    Ano, máme ve své nabídce tři varianty neomezeného tarifu. Ve Vodafone nabízíme tarif MAXI, v T-Mobile pak TM1 a TM2. Viz výše uvedený ceník.

    Chci přejít k Vám, ale nechat si své stávající číslo. Jak to udělat?

    Stačí si u svého operátora vyžádat tzv. ČVOP (číslo výpovědi opuštěného poskytovatele), o vše ostatní se postaráme. Tento transfer trvá obvykle čtyři dny.

  • Mobilní virtuální operátor Connectica působí především v lokalitě Prostějova a Brna. Provozuje jej podnikatel Bc. Radek Vymazal, který je zapsán v evidenci ČTÚ.
  • Naleznete zde
  • Kompletní ceník naleznete zde.

    Všeobecné obchodní podmínky naleznete zde.

 

Aktualizováno: 11. června 2015