Mobilní virtuální operátor Tesco Mobile

Název operátora: Tesco Mobile
Stav: funguje od 20. května 2013
Využívá síť: O2




 
Tarif 4 výhody za 1 dobití

Základní ceny zvýhodněné ceny
Volání do Tesco Mobile 2,50 Kč zdarma
SMS do Tesco Mobile 1,50 Kč zdarma
Volání do ostatních sítí 2,50 Kč 1,50 Kč
SMS do ostatních sítí 1,50 Kč 1 Kč
Peníze zpět na nákupy v Tesco ve formě extra Clubcard bodů 10% 10%

Zvýhodněné ceny platí při dobití min. 300 Kč na 30 dní. Nabídka je exkluzivně pro členy Clubcard. V obou verzích je možné poslouchat rádia Evropa 2 a Yourádio bez čerpání dat.

Možnost aktivace Dynamo tarifu, kde se kredit dobíjí automaticky, vy však neztrácíte výhodu předplacenky. U tarifu Dynamo můžete dostat zpět peníze na nákupy v Tesco ve formě extra Clubcard bodů až do výše 20%.

Internet

MINI MIDI MAXI
Datový limit 100 MB 300 MB 1000 MB
Cena na 30 dní 99 Kč 199 Kč 299 Kč

Internet si můžete aktivovat zasláním bezplatné SMS ve tvaru: Nazev tariifu(mezera)A na telefonní číslo 999346, např.: MAXI A na telefonní číslo 999346

  • Časté dotazy k Tesco Mobile

    Jak nastavit odesílání a příjem zpráv MMS?

    Po přihlášení SIM karty a telefonu do sítě je zákazníkovi automaticky nastaven příjem a odesílání MMS.

    Jak nastavit funkci WAP?

    WAP neni povolen.

    Jak nastavit hlasovou schránku?

    Službu hlasová schránka na SIM kartách Tesco Mobile nepoužívá.

    Je možné posílat zprávy Premium SMS? Je možné je zakázat?

    Ano, je možné využívat Premium SMS, DMS (Dárcovské SMS), Audiotexové volání a m-platbu. Všechny služby je možné si zablokovat v internetove samoobsluze.

    Jak lze provést změnu tarifu, služeb nebo datových balíčků?

    Veškeré změny a aktivace např. datových balíčků je možné provádět pomocí SMS, na hlasové nebo internetové samoobsluze, případně na zákaznické placené lince 841 11 22 55.

    Kolik stojí výměna zničené nebo ztracené SIM karty?

    Výměna SIM karty je zdarma. Zákazník si zakoupí novou SIM kartu Tesco Mobile. Na zákaznické lince 841 11 22 55 je následně možné po řádné identifikaci převést původní číslo na novou SIM kartu, včetně kladného kreditu z původní SIM karty.

    Je možný podrobný výpis hovorů?

    Po přihlášení do internetové samoobsluhy má zákazník přístup k výpisu hovorů.

    Jakým způsobem lze platit za služby?

    Nabízíme předplacené služby, zákazník si navyšuje kredit tzv. dobitím např. pomocí platební karty, přes bankomaty, terminály Sazky, na prodejnách Tesco a Žabka, případně z platební karty přímo na stránkách tescomobile.cz.

    Poskytujete podporu nastavení mobilního telefonu?

    Ano, na zákaznické placené lince 841 11 22 55.

    Jakým způsobem lze provést zrušení smlouvy?

    Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na 12 měsíců. Pokud účastník dobije kredit do 12 měsíců od uzavření smlouvy, Smlouva se prodlouží na dobu dalších 12 měsíců ode dne dobití kreditu. Po každém následujícím dobití kreditu v době trvání smlouvy se smlouva prodlužuje vždy na dobu 12 měsíců od posledního dobití Kreditu. Ukončením smlouvy zbývající kredit propadá a Tesco Mobile nevyplácí za nevyčerpaný kredit jakoukoli náhradu ani nepřevádí jeho hodnotu na jinou SIM kartu.

    Umožňuje datový tarif všechny služby, včetně VOIP, Skypu apod. nebo je něco omezené?

    Blokované jsou pouze P2P služby. FTP, streaming a VOIP jsou blokovane pouze po prekroceni FUP (s vyjimkou Internet na den).

  • Internetové domény tescomobile.cz a tesco-mobile.cz byly zaregistrovány již 7. listopadu 2005, obchodní společnost Tesco Mobile ČR s.r.o. teprve 28. prosince 2012.

    Tesco Mobile na českém trhu je společností typu joint venture, kde obě strany, Tesco Stores a O2 Czech Republic, drží stejný podíl. Tesco Mobile bude nezávislým virtuálním operátorem nabízejícím telekomunikační služby svým zákazníkům pod vlastní značkou. SIM karty budou k dostání ve 232 obchodech Tesco napříč republikou a také prostřednictvím služby Potraviny on-line na stránkách www.itesco.cz.

    Tesco Mobile ve Velké Británii vznikl jako 50:50 joint venture mezi společnostmi Tesco a O2 a exkluzivně nabízí služby v obchodech Tesco, prostřednictvím internetu a služby Tesco Direct po celé Velké Británii v rámci sítě O2. Má více než 3 miliony zákazníků. Služby Tesco Mobile svým zákazníkům přináší možnost volby, srozumitelné a velmi výhodné tarify s řadou odměn, jako je kredit zdarma či možnost sběru bodů ve věrnostním programu Clubcard.

    Tesco s O2 spolupracuje v rámci služby Tesco Mobile na třech dalších trzích – Velké Británii, Irsku a Slovensku. V Maďarsku je Tesco Mobile jako společný projekt Tesco a Vodafone.

  • Tesco Mobile nabízí balíčky s novým mobilem nebo tabletem
  • Kompletní ceník naleznete zde.

    Všeobecné obchodní podmínky naleznete zde.

 

Aktualizováno: 25. května 2015